KOMPETENT FLYTTEFIRMA TIL ERHVERVSFLYTNING I KØBENHAVN

Står du og skal flytte? – Så hjælper vi dig med erhvervsflytning i København!

FÅ ET TILBUD HER

Vil du høre mere om hvad vi kan gøre for dig? Du er altid velkommen til at udfylde formularen nedenfor og vi vender tilbage hurtigst muligt.

Leder du efter et tillidsfuldt og kompetent flyttefirma til en erhvervsflytning i København?

Hos Fag Flyt har vi stor ekspertise i både at planlægge og udføre store flytninger, hvor tid, effektivitet og økonomi er afgørende faktorer. En erhvervsflytning kan være tidskrævende. Man skal have styr på de forskellige processer for at opnå en flytning, hvor ingen unødvendige problemstillinger dukker op. Derfor står vi med glæde til rådighed, når du skal flytte fra en adresse til en anden.

Billigt flyttefirma

Vi har mange års erfaring og utallige flytninger med i bagagen

Så du kan roligt overlade det hele til os – på den måde mærker du og dine medarbejdere mindst muligt til den forestående flytning. 
Vi har hænder nok til at rykke ud til hele Sjælland, både internt og eksternt. Hele vores hold af medarbejdere har de rette kompetencer og ekspertise til at flytte, for de helt store erhverv, hvor det kræver en hel del mere planlægning og koordinering. Vi har blandt andet flyttet for Tivoli og Øens Murerfirma i København.
Fag Flyt har igennem de sidste to årtier specialiseret sig i erhvervsflytning i København, både internt og eksternt. Vi er meget fleksible, og en virksomhedsflytning planlægges og koordineres som regel to til seks måneder før selve flytningen finder sted – i flere tilfælde kan mindre tid også gøre det.

Problemfri flytning for virksomheder

Det er vigtigt, at en erhvervsflytning i København planlægges og koordineres ordentligt fra starten, da der er mange ting, der skal tages hensyn til såsom IT-udstyr, telefoner, kopimaskiner, nedsætning og opsætning af møbler, reoler og meget andet. Vi tager os naturligvis meget gerne af alle disse ting for dig og din virksomhed, så du kommer rigtigt fra start.

Vi bestræber os på at gøre denne flytning, for dig og dit erhverv, problemfrit. Med en tæt dialog, tror vi på, at vi kan imødekomme alle dine behov i forhold til din flytning. Med andre ord gør vi din erhvervsflytning i København til en sag uden problemer og bekymringer – og dig og dine medarbejdere mister ikke unødigt arbejdstid.

Planlægning og koordinering er væsentlige faktorer for at flytningen af dit erhverv forløber sig uden problemer.
Tiden vi bruger på forberedelse varrierer meget, alt efter hvilken type flytning, vi har med at gøre. En lille flytning kræver ikke ligeså mange timer og ressourcer, som de helt store.

Hvis du er et stort erhverv, som allerede nu har planer om at rykke til en ny adresse, har vi et ønske om en tæt dialog med dig helt fra start. På den måde kan vi gennemgå selve planlægningen i god tid, og dermed mindske eventuelle problemstillinger, der kunne forekomme.

Hvis du står i sidste øjeblik i al travlhed og har undervuderet, hvor meget det kræver at flytte dit erhverv, stort eller småt, så kontakt os endelig. Vi vil altid være på dupperne for at løse alle de problemstillinger, der er opstået, og har dermed også mulighed for at overtage projektet med en mindre varsel på 3-6 måneder.

Fleksible løsninger, der passer til dine behov

Du er meget velkommen til at ringe til en af vores konsulenter og aftale en tid, for en besigtigelse, hvor I sammen gennemgår alle detaljer og ønsker for din erhvervsflytning i København. Det er også muligt at aftale en tid, hvor én af vores konsulenter kommer forbi jeres nuværende adresse for at tjekke omfanget af flytningen, samtidig med, at han giver sin profesionelle vurdering.

Vi sidder klar til at svare på dine spørgsmål angående erhvervsflyting. Vi rykker ud til hele Sjælland, hvor mange af vores projekter har foregået i København.
Hvis du ønsker en flytning, hvor kun professionelle hænder er involveret, der transporterer jeres møbler til den nye adresse med omhu, så er vi hos Fag Flyt det helt rigtige valg.

Vi sidder klar ved telefonen, så ring til os på +45 32 96 96 98 for at få besvaret dine spørgsmål eller aftale nærmere med hensyn til et tidspunkt, hvor i kan få besøg af en konsulent. Hvis det passer bedre med mail, så kan i fange os på info@fagflyt.dk

Priser som er til at forstå

Hos Fag Flyt er du garanteret et professionelt flyttefirma med priser, som både er attraktive og gennemskuelige. Dette gælder ikke kun til privatflytning men også erhvervsflytning. Benyt kontaktformularen, og kontakt os allerede i dag for at få et gratis uforpligtende tilbud, og vi vil derefter vende tilbage til dig hurtigst muligt.

Vores priser vil være faste, hvilket vil sige, at du undervejs ikke vil opleve fordyrende overraskelser, som ikke er aftalt på forhånd. Vi ønsker at være et flyttefirma, som vores kunder kan stole på, hvilket gør, at vi altid vil holde en aftale – både hvad angår selve flytningen og prisen på denne.

Når du vælger at benytte os til din næste erhvervsflytning, vil vi være med dig hele vejen. Vi har stor erfaring med at flytte for både store og små virksomheder, og vi ved, hvor vigtigt det er, at en flytning bliver håndteret ordentligt.

Vi udfører derfor altid vores flytninger ud fra stor ekspertise i at planlægge på forhånd, så din virksomhed eller dit kontor bliver taget godt hånd om. Tid, effektivitet og økonomi er helt afgørende faktorer ved en større flytning, som vi derfor prioriterer højt. Vi hjælper virksomheder som fx Politiet, når der skal flyttes.

 

Privat- og erhvervsflytning i hele København

Udover erhvervsflytning udfører vi også privatflytning i hele Storkøbenhavn. Vores veloplagte medarbejdere vil hjælpe med at gøre din flytning så overskuelig og problemfri som muligt. Inden flytningen går i gang, vil vores konsulenter komme forbi og se din bolig eller dit erverv, for at vurdere hvor mange flyttekasser der skal bruges, og hvor lang tid flytningen vil komme til at tage.

Hos Fag Flyt hjælper vi altså ikke blot med erhvervsflytning, men også med private flytninger i København, som har behov for hjælp. Vi tager dig i hånden, hvis du finder hele processen uoverskuelig.

Vi ved, at en flytning kan forårsage mange følelser enten i forbindelse med stor glæde over at skulle flytte til et nyt og spændende sted – måske i København, sorg over at skulle flytte fra et hjem fyldt med minder eller noget helt tredje.

Derfor kan du sagtens overlade det praktiske til vores dygtige og veloplagte flyttemænd, som går professionelt til værks og klarer ærterne for dig. Vi ønsker, at alle vores kunder får en rigtig god oplevelse i forbindelse med en flytning, når I flytter med os. Dette gælder selvfølgelig både private og i forbindelse med en erhvervsflytning.

Vi kan, i samarbjede med dig, planlægge og udføre hele din flytning i København. Så er du privatkunde og har behov for hjælp til nedpakning, udpakning og selve flytningen af dine ejendele, er vi klar til at varetage opgaven.

Vi kan også skræddersy en løsning, der passer til dig, hvis du blot ønsker en hjælpende hånd til dele af din flytning i København. Vi tilbyder sågar flytterengøring, hvis du har meget andet om ørene og måske skal overgive din forhenværende bolig til en ny, og den dermed skal stå knivskarpt.

Alle materialer som benyttes til flytningen i København bliver desuden medbragt af os. Vi medbringer blandt andet flyttekasser, pakkepapir, pap og tæpper for at sikre, at dine ejendele ikke bliver beskadiget under flytningen.

Find vores priser til privatflytning her. Her kan du se priser på både biler, flyttehejs, flyttematerialer og byrdetillæg.

Dit troværdige og professionelle flyttefirma i København

Fag Flyt er et familieejet flyttefirma, som gennem generationer har sørget for, at flyttegods kommer sikkert fra A til B. Uanset om det er til en privat- eller erhvervsflytning, ønsker vi at være vores kunders foretrukne valg i København, på Frederiksberg og i Nordsjælland. 

Da vi er en familieejet virksomhed, værner vi meget om familieværdierne tryghed, omtanke og troværdighed. Dette ønsker vi, skal være afspejlet i den måde, vi driver virksomhed på, nemlig med stor omtanke for vores kunders ejendele, som altid bliver leveret sikkert og til tiden. 

Vores flyttefirma er startet med familien Lauritsen bag og består af flere erfarne og ikke mindst stærke chauffører, som kan håndtere alle de tunge løft og får dine møbler sikkert frem og på plads i din bolig – om det er op af trapper, opgange eller loftrum. 

Alle vores opgaver bliver udført gennemførligt og med stor ekspertise. Når vi varetager en flytteopgave, uanset størrelse, vil vi fra start til slut håndtere det hele. Vi ønsker nemlig, at gøre det så nemt for dig som muligt, så du vil benytte os igen næste gang du skal flytte, om det er en privat eller erhvervsflytning. 

Vi er et troværdigt flyttefirma, som er lokaliseret i Kastrup, og vi kommer gerne forbi og flytter for dig på hele Sjælland. Tøv derfor ikke med at tage kontakt til os i dag, og lad os tage hånd om din erhvervsflytning i København.  

Læs desuden hvordan at Produkteksperten anmelder Fagflyt som det bedste flyttefirma i København. De udarbejder guides som ledningsfri støvsuger bedst i test, men sammenligner desuden flytteforretninger ud fra kundeanmeldelser mm.

Vores flyttelift 

Vi har en lift til rådighed, så vi kan hjælpe dig med at flytte, også når der ikke er en elevator til rådighed, eller hvis elevatoren er for lille. Det er især praktisk, hvis der skal flyttes til eller fra et lejlighedkompleks eller fra steder i København, som er højere end 1. sal. 

Med en lift kan vi flytte ting ned fra altaner eller brede vinduer, på en sikker og hurtig måde. Det er også muligt at leje vores flyttelift i København, hvis du ikke skal flytte, men eksempelvis skal renovere en bygning, hvor du har brug for at føre byggematerialerne hurtigt op og ned. 

Hvis du vælger at leje en af vores lifte, vil vi altid sende en af vores kompetente flyttemænd med, der har styr på, hvordan man betjener den. Dette gælder uanset om du er privat- eller erhvervskunde. 

Ved en erhvervsflytning kan der være mange tunge møbler og maskiner, som kan virke uoverskuelige at bære og flytte rundt på. Vores flyttemænd er eksperter i erhvervsflytning i København, og kan derfor uden problemer stå for at flytte store som små ting sikkert, fra A til B. 

Vi har også flyttebiler til rådighed, som vi effektivt pakker og organiserer med de møbler, maskiner og genstande, der nu engang skal flyttes sikkert fra det ene sted til det andet. 

Vi medbringer derudover også alle andre nødvendige materialer til en erhvervsflytning, såsom flyttekasser, pakkepapir, pap og tæpper, der sikrer at intet bliver beskadiget og kommer frem i samme stand som før. 

En erhvervsflytning i København virker måske ikke som raketvidenskab, og hvis man har et par stærke hænder, kan det også sagtens lade sig gøre at klare uden professionel hjælp. Vi ønsker dog at stå til rådighed, da vi har stor erfaring og nemt kan organisere og udføre en flytning uden problemer. 

Priser for erhvervsflytning i København

  • 1 mand og bil pr. time – 640 kr. (eksl. moms)
  • 2 mand og bil pr. time – 960 kr. (eksl. moms)
  • 3 mand og bil pr. time – 1.340 kr. (eksl. moms)

FAQ

Her finder du ofte stillede spørgsmål omkring erhvervsflytning i København. 

Om du skal flytte til større eller mindre kontor, er det en god idé at inkludere dit flyttefirma i din flytning hurtigst muligt i processen. Sørg for at book i god tid og rådfør dig med dine flyttemænd, så du er sikker på at skrøbeligt inventar bliver transporteret korrekt.

Det er altid vigtigt at have styr på flyttebudgettet forud for en kontorflytning. Derudover bør man have et realistisk billede af hvor meget det koster, hvis du har særligt stort inventar, som skal flyttes. Har du planer om selv at flytte dele af dit erhverv selv, så koordinér med dit flyttefirma, så de er med på hvor stor opgaven er, og kan give dig den bedste pris.

Sørg for at have overblik over flytning i god tid da dette ellers kan resultere i forsinkelser. Vær opmærksom på praktiske omstændigheder, såsom forsikring dit nuværende sted og evt. melde flytning til partnere og lignende. Overvej også andre praktikaliteter som ny bankfilial forud for flytning.

I de fleste tilfælde er det langt det nemmeste at hyre et flyttefirma til at stå for flytningen af dit inventar. Du kan med fordel selv stå for nedpakning og lade dit flyttefirma klare større emner, såsom skriveborde, skærme, sofaer og lignende.